Ardell řasy

7:29:00 PM

Alohaaa :))

Dneska pro vás mám recenzi umělých řas od značky Ardell (a věřte mi, Ardell řasy jsou nejlepší :D). Po spojení s touto značkou jsem měla takové štěstí, že mi k recenzi zaslali 3 produkty. Takže ano, produkty jsem neplatila ze svých peněz, ale všechny názory jsou mé vlastní a nejsou nikým ovlivněné :). Toto jsem chtěla říct hned na začátek :).


V balíčku mi přišly dvoje řasy a k nim lepidlo značky DUO. Po domluvě s firmou mi zaslali řasy jak na denní nošení, tak jedny extravagantnější :). 

Nejdřív zhodnotím lepidlo. DUO lepidlo je top na trhu s lepidly na umělé řasy a používá se po celém světě. Já obdržela bílou verzi, která samozřejmě zprůhlední, ještě je na trhu lepidlo černé. Má klasickou konzistenci (něco jako Hercules :D), která po několika minutách začne víc lepit a táhnout se a to velice usnadňuje aplikaci. Lepidlo má skvělou výdrž a pokud řasy aplikujete správně, neměl by být problém, že by se vám řasy začaly odlepovat :). Takže za mě rozhodně ANO! :) Lepidlo seženete tady za 199 Kč.

 


První z dvojice řas jsou opravdu přirozené, krátké, ale plné řasy zvané Babies. A jméno skutečně odpovídá - jsou to taková miminka :D. Mají kratší aplikační pásek... Toho jsem se na první pohled trochu zalekla, protože já mám docela velké oko a tak jsem si myslela, že to bude vypadat divně, že nedosáhnou až k vnitřnímu koutku, ale zmýlila jsem se. Po aplikaci vypadají krásně přirozeně a vaše řasy obohatí o jemný objem. Rozhodně vám nevytvoří kilometrové řasy až pod obočí, ale na denní nošení, jen pro malé vylepšení jsou skvělé! Jako u všech Ardell řas je aplikace jednoduchá - pásek se nijak nekroutí a na oko hezky přisedne. Jsou krásně lehoučké, takže ani necítíte, že na oku máte něco navíc. Pokud máte opravdu kraťoučké řasy, toto budou spíše dramatičtější řasy, které vám hodně vypomůžou, pokud máte řasy průměrně dlouhé, vytvoří dojem hustějším řas, ale pokud již svoje řasy máte přirozeně dlouhé, tyto miminka vám žádnou službu neudělají. Takže rozhodně mějte na paměti, jakou výpomoc žádáte :).

Na levém oku aplikováno, pravé oko bez řas (z vašeho pohledu).

Druhé řasy jsou skutečně velkééé a já je miluju :D. Jedná se o populární Wispies. Tyto řasy jsem v minulosti už 2x koupila a nosila hlavně na večerní společenské akce, jako jsou plesy, večírky nebo třeba do divadla, prostě kdykoliv, kdy chci dodat to "něco" navíc, co bude vidět a dělá hezký dojem. Jak jen je popsat... Nenapadá mě jiné slovo než chlupaté nebo nadýchané :D. Mají dlouhý aplikační pásek, takže sedí na celé oko, ale samozřejmě je můžete zastřihnout, pokud vám až moc sahají do vnitřního, ale mně sedí krásně. Toto je ten typ řas, které jsou vidět už na dálku a sahají vám hodně vysoko. Ale mně se toto líbí. Rozhodně ne na každodenní nošení, ale jak už jsem řekla - pokud chcete oslnit, tyto řasy jsou ty pravé. Opět - jednoduchá aplikace, pásek se nijak nekroutí a hezky přilne k oku. Tyto řasy nedoporučuji pro ženy nebo dívky s kraťoučkými řasy, ale ty z vás, které mají své řasy už dost dlouhé a chcete přidat hooodně objemu, tak se určitě nebojte a kupte si je :).

Na levém oku ano, na pravém ne (z vašeho pohledu)

Omluvte odchlipující se vnitřní koutek :D


Celkově bych řasy zhodnotila velice pozitivně. Pokud je správně sundáte a ostraníte zbylé lepidlo, vydrží vám na 4-6 použití, takže to rozhodně nejsou vyhozené peníze. Za 99 Kč, což je cena všech modelů řas, dostanete vysoce kvalitní řasy, které vypadají přirozeně a na oku hezky sedí.. Dalším plusem je obrovský výběr. Takže pokud hledáte velice přirozené, husté, dlouhé nebo naopak řidší a kratší, určitě si přijdete na své. Mějte ale na paměti, že řasy na oku vypadají mnohem delší, než se vám zdá, když jsou v krabičce, takže na to pozor. 

UŽITEČNÉ ODKAZY

1. Lepidlo DUO čiré, 199 Kč, koupíte zde
2. Přírodní řasy Ardell Babies, 99 Kč, koupíte zde
3. Přírodní řasy Ardell Wispies, 99 Kč, koupíte zde

Já jsem s Ardell řasami velice spokojená a můžu jen doporučit. Jsou vhodné jak pro začátečníky, tak pro pokročilé a z obyčejného looku dokáží vykouzlit něco jedinečného. 


To je pro dnešnímu článku vše :). Ještě jednou chci moc a moc poděkovat http://www.ardell.cz/ za poskytnutí zboží k recenzi. Těším se na vás u dalšího článku.


Mějte se a smějte se :)))


(P.S. Fotky jsem fotila v 9 večer, možná proto mám tak červené oko :D. Fotky jsem hodně upravila, aby řasy hezky vynikly, myslím si, že je to pro efekt lepší.)

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts