Milani Bella Eyes

2:01:00 PM

Hezkou sobotu :)

Ve včerejším článku jsem vám slibovala recenzi na nové stíny od značky Milani. Mají úplně novou formulaci a na trhu je celkem 30 barev! Další skvělou věcí, jakou Milani udělalo, jsou i různé finiše, například Shimmer nebo Satin Matte. Já jsem po těchto stínech toužila od té doby, co jsem viděla recenzi na YouTube od Kathleen Lights, ale na český trh se dostaly až po několika měsících. Takže i já jsem zkousla zuby a objednala si celkem 6 odstínů, ale nebojte... Časem mi jich ještě pár přibyde :D. Mám mix neutrálních i výrazných barev. Takže dost bylo kecání, pojďme na to! :)


Milani píše, že tyto stíny vznikaly jako gel a byly přeměněny do práškové podoby. Tento postup má docílit super jemné textury a musím uznat, že všechny stíny jsou neskutečné jemné na dotek, ale přitom nijak neztratily na intenzitě barvy (která je mimochodem neskutečná).
Co se týče balení, tak jde o běžné zlaté Milani balení, ve kterém jsou i zapečené tvářenky a bronzery. Hezky elegantní a zároveň bytelné. Na zadní straně je samolepka s názvem odstínu a také jeho finišem. Milani udává, že trvanlivost těchto stínů je 24 měsíců od otevření, ale pokud je budete skladovat na stinném a suchém místě, vydrží vám mnohem déle.
Dalším plusem je to, že stíny nepráší. Jsou hezky máslové a vysoce pigmentované. Jak už jsem zmiňovala, na výběr je 30 barev, takže si vybere opravdu každý. Od bílé, přes růžovou, fialovou, modrou, zelenou, až k hnědé, šedé a černé. 
Stíny mají krásný odlesk na denním světle, takže na očním výšku vypadají hezky plasticky a výrazně. K aplikaci nepotřebujete primer, k tomu, abyste zesílili intenzitu. Primer bych doporučovala těm, kteří mají mastnější víčka, nebo pokud chcete stíny nosit celý den. Já je zkoušela přes primer od Milani a musím říct, že se nanášely tak nějak snadněji. Je těžké to popsat. Stíny jakoby tolik nedřely po kůži, ale po primeru jely jako po másle :D. Ale primer rozhodně není podmínkou, jen vám prodlouží jejich životnost na očním víčku :). 
Ještě řeknu, že stíny se krásně a pravidelně roztírají. Nebudete mít tedy problém s tím, že v jedné části víčka by vám začaly tvořit hrudky a na oku nebyly rovnoměrně :). 


Doporučuji mrknout na video, kde Kathleen popisuje všech 30 stínů. Já si podle tohoto videa vybrala stíny, které mám, protože v celé kolekci je pár barev, se kterými se pracuje o něco hůř nebo nejsou tolik pigmentované. Ale odstíny, které mám doma já, jsou všechny super a pracuje se s nimi jedna báseň. 


02 Bella Sand
finiš: Shimmer

Bella Sand je světlounká neutrální zlatá. Není moc do bronzova, takže na víčku působí velmi přirozeně a hezky ho prozáří.

Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer


04 Bella Café
finiš: Satin Matte

Bella Café je studenější světle hnědá, která bude naprosto perfektní pro prohloubení očního záhybu, ale i přes celé víčko při výraznějším kouřovém líčení. Stín sice není úplně matný, ale lehounké odlesky působí přirozeně a oku dodávají propracovanější vzhled.

Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer

09 Bella Navy
finiš: Satin Matte

Bella Navy je náááádherná královsky modrá s úžasnými odlesky. Pokud nanesete jen lehounkou vrstvu všechny odlesky mají pré. Pokud stín nanesete jen pod spodní řasy, vytvoří to krásný a netradiční efekt.

Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer


11 Bella Charcoal
finiš: Shimmer

Bella Charcoal je tmavě šedá s odlesky do všech možný barev. Prostě jako kdyby jste ořezávaly tužku a nastrouhanu tuhu dali pod sluneční světlo. Je neskutečně pigmentovaná. Takovéto tmavé barvy jsou super na smoky líčení nebo jen do vnějšího koutku.

Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer

17 Bella Khaki
finiš: Shimmer

Bella Khaki je střední zelená se zlatými odlesky. Já mám takovéto zelené ráda, protože ten zlatavý nádech na víčkách působí velice hezky a přitom to není moc :). A navíc se blíží Vánoce a tato khaki barva by mohla udělat perfektní službu. 

Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer

27 Bella Mandarin
finiš: Satin Matte

Bella Mandarin je krásná lehce oranžová barvička. Má v sobě trošku růžové a broskvové. Já mám takovéto odstíny ráda v očním záhybu, propůjčí to líčení úplně jiný nádech :).

Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer

Za přijatelnou cenu dostáváte špičkovou kvalitu. Doporučuji při nanášení používat prsty, protože tak z nich vytřískáte nejvíc pigmentu, ale pochopitelně u barev, které budete chtít šoupnout do očního záhybu nebo je použít jen v malém prostoru, samozřejmě použijte vhodný štětec. Na jejich kvalitě to nijak neubere. Naopak budete mít možnost kontrolovat jejich intenzitu a upravit si ji podle vašeho gusta.

Já jsem všechny odstíny koupila na www.dekorativka.cz za 119 Kč/kus. V nabídce sice nemají všech 30 barev, ale jejich sortiment se stále obměňuje, takže když budete stránky sledovat, určitě své oblíbené barvičky najdete. Pokud ovšem čekat nechcete, můžete navštívit oficiální stránky Milani a stíny koupit tam. Nabídku mají kompletní. Upřímně, já ale nejsem moc spokojená se zákaznickým servisem na ofiko stránkách, takže připlatit si 2 koruny za lepší služby mi žíly netrhá.

Celkově bych Bella Eyes hodnotila plným počtem bodů. Je to něco, co na českém trhu podle mě dlouho chybělo, a i když je nemůžete koupit jen tak v drogérii, na internetu jsou v pohodě dostupné. Stačí si vyhledat swatche a jste v pohodě :).

Doufám, že se vám recenze líbila a že si tyto stíny oblíbíte stejně jako já. V merku ještě pár odstínů mám, takže vám časem možná i představím mojí rozšířenou kolekci. Jaký je váš názor na tyto stíny a máte s nimi zkušenosti? :)))


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Hezké, budou i další recenze na další produkty, např. http://www.dekorativka.cz/dekorativni-kosmetika/rasenky ? Také tam nakupuji :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :) Jedna recenze bude za pár dní, ale tedy ne na řasenku :) Řasenky kupuji spíš v drogérkách :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts