Milani Bella Eyes II. Díl

5:00:00 PM

Ča-čáááu :))

Kolik z vás si pamatuje na listopadovou recenzi na oční stíny, od Milani, Bella Eyes? Tento článek měl veeeelký úspěch a naznačovala jsem v něm, že by mohl přijít i druhý díl a tedy recenze na další odstíny. Hurá, hurá, ten den je tady :). Opět jsem všechny stíny koupila na www.dekorativka.cz. V prvním díle jsem všechny stíny koupila za své peníze a recenzi jsem eshopu poskytla ke sdílení. Tentokrát jsem je oslovila s tím, že chci napsat druhý díl a jejich zastoupení bylo natolik ochotné, že mi jeden ze 6 stínů poskytlo zadarmo - za což jsem neskutečně vděčná a ještě jednou za to moc děkuji :). A proč stíny kupuji na Dekorativce a né na ofiko Milani stránkách? Protože zákaznický servis se skutečně nedá srovnat a toho já si cením a radši podpořím business, který komunikuje a správně funguje :). Jak jsem naznačila, mám pro vás dalších 6 stínů, tak už pojďme na ně :).



Asi v rychlosti přiblížím, o co se vůbec jedná. Stíny Bella Eyes ve výrobě vznikaly jako gel, které byl následně přeměněn na klasický pudr. Díky tomuto postupu mají být krásně jemné a máslové (a jsou :D). 

Pokud znáte Milani výrobky, tak vás nezaskočí ani balení. Klasické kulaté zlaté kompakty, které působí velice elegantně a luxusně. Balení je velmi bytelné, takže se nemusíte bát, že by se vám stíny rozflákaly :).

Jelikož mám doma už 6 odstínů, poměrně dlouhou dobu, tak vím, jak se s nimi pracuje a jaké mají vlastnosti. Stíny jsou opravdu hezky jemné, velice pigmentované a jednoduše se s nimi pracuje. Nijak zvlášť nepráší a na oku nepřeskakují, takže budete mít na víčku jednolitou vrstvu barvy. Výdrž mají také skvělou a samozřejmě ji můžete podpořit vhodným primerem. Pokud chci ještě víc zvýraznit barvu na oku, tak si nejprve štětec navlhčím (nejčastěji Fix+ od MAC) a po tomto malém kroku je barva výraznější a lesklejší. 


Opět doporučuji se podívat na video recenzi od americké youtuberky KathleenLights. Je asi mou nejoblíbenější youtuberkou a její recenze na všech 30 odstínů, které Milani nabízí je skvělá a díky ní vím, jaké stíny nekupovat a které naopak pracují skvěle :). 

Recenze od Kathleen


Když tak koukám na všechny odstíny pohromadě, tak mi přijde, že to jsou hezké jarní a letní barvy a všechny k sobě hezky pasují. V nabídce jsou ale i fialové, zelené, modré a spoustu dalších, takže vybrat by si měl opravdu každý.


03 Bella Cappuccino
finiš: Satin Matte

Bella Cappuccino je hodně podobná Bella Café, je ale má jiný podtón. Neřekla bych, že je jeden stín teplejší a druhý studenější. Perfektní odstín pro oční záhyb. Jedná se o matný finiš, není ale úplně plochý, takže působí přirozeněji.


Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer


07 Bella White
finiš: Satin Matte

Bella White je klasická matná bílá. Opět má v sobě lehký lesk, ale je velmi přirozený. Takovýto stín můžete použít přes celé víčko, ale i velice lehce jako highlight pod obočí. Tento stín je velice jemný a máslový. Když budete mít takovýto basic stín ve své kolekci, rozhodně tím ničemu neuškodíte a naopak pro něj najdete mnoho využití.


Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer


16 Bella Champagne
finiš: Shimmer

Další v řadě je Bella Champagne. Já bych tento stín pospala jako jemný rose gold stín. V silnější vrstvě hází nádherné odlesky a myslím, že když si před použitím štětec navlhčíte, tak na oku budeme mít krásný kovový odlesk. Takovýto odstín dokáže být i velmi přirozený, pokud ho na víčko nanesete jemně. S tenkou linkou a velikýma řasama bude vypadat božsky. 


Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer


21 Bella Teal
finiš: Metallic

Na tuhle barvičku jsem se těšila asi ze všech nejvíc. Bella Teal je totiž neskutečná světle modrá s barevnými odlesky. Takhle nějak si představuji barvu, co by měl ocas mořské panny. Na léto bude ideální a já ji plánuji použít pod spodní řasy na neskutečné projasnění looku. Já mám takovéto "pop of colour" moc ráda a myslím si, že to působí velmi hravě a svěže.


Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer


22 Bella Gold
finiš: Metallic

Bella Gold je hodně teplá zlatá, skoro až do bronzova. Ani takovýto stín se doma nikomu neztratí a můžete ho opět použít jen jako pop of colour, ale také přes celé víčko pro úplně božské líčení. Navíc s opálením takovéto odstíny ještě víc září a opálení podtrhují. Pokud ale nejste fanoušky zlaté a radši byste něco víc do oranžova až do hněda, tak Milani vyrábí ještě Bella Bronze a Bella Copper.


Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer


28 Bella Chiffon
finiš: Highlighter/shimmer

Posledním stínem je Bella Chiffon. V balení působí jako nudný bílý stín, jenže po swatchnutí jde o úplně něco jiného. Je to spíše tlumená bílá se zlatavými odlesky. Perfektní bude jako highlight ať už vnitřního koutku, pod obočí, ale i na lícní kosti. Skvělou službu bude dělat i ve středu víčka. Lesklé odstíny uprostřed víčka totiž oko opticky zvětšují a zakulacují. 

Zleva do prava: Silná vrstva, Rozetřený stín, Přes primer

I. díl recenze 


Já stíny kupovala za 119 Kč/kus, nicméně slečna Kristýna z Dekorativka.cz mi prozradila, že vzhledem k dlouhodobému vývoji dolaru, bohužel museli o pár korun navýšit ceny u všech produktů značky Milani. Což je samozřejmě nepříjemné, ale ceny zvyšoval i oficiální e-shop. Stíny by vás tedy vyšly podobně, i kdyby jste si je objednali z USA, protože momentálně je dolar cca 25 Kč, což je fakt šílený, vzhledem k tomu, že tak před půl rokem byl 19 Kč.Abych to tedy zakončila - momentální prodejní cena na www.dekorativka.cz je 129 Kč/kus. Ani tak si nemyslím, že je to moc. Vzhledem k tomu, že jednotlivé stíny třeba od Catrice jsou přes 100 Kč a L'Oréal dokonce přes 200 Kč.

Opravdu bych si přála, aby se Milani dostalo do českých drogérií, ale pravděpodobnost je malá a bůh ví, kolik by vše stálo. 

Obecně jsem s těmito stíny velice spokojená. Teď jich mám doma 12, z celkových 30 a ještě mám na wishlistu asi 2-3 odstíny. O těch už asi samostatný článek psát nebudu, ale vlastně řekněte si sami. Pokud byste si chtěli přečíst i třeba o dvou stínech, tak mi to určitě napište do komentářů. Jinak si myslím, že pokud chcete vyzkoušet kvalitní a pigmentované stíny, tak byste po těchto měli kouknout :). Věřte mi, že neprohloupíte.



To je k dnešní recenzi snad konečně vše. Já jsem s těmito stíny naprosto spokojená a myslím si, že patří k těm nejlepším, co na současném drogérkovém trhu jsou. Jak už jsem psala, dejte mi vědět, jestli byste rádi viděli i mini recenzi na třeba už jen 2 nebo 3 stíny, nebo jestli je to už zbytečné. A taky mi napište, jestli doma nějaké Bella Eyes máte a jak jste s nimi spokojení :)). 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ouu ten Bella Teal je božskký ten určitě spadne do košíku :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je naprosto super! :) A na živo je ještě výraznější a lesklejší! Fakt se na něj těším, až s ním zaexperimentuju :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts